Faq

Najczęściej zadawane pytania

Jak dostanę się na siłownię? Czy w REDi FIT znajduje się recepcja?
Nie, w naszym klubie fitness nie ma recepcji. Instrukcje dotyczące dotarcia na siłownię oraz kod otwierający drzwi wejściowe otrzymasz od nas przed treningiem w wiadomości SMS.
Jak mogę dokonać rezerwacji w REDi FIT?
Rezerwacje w naszym klubie odbywają się za pośrednictwem portalu Booksy. Przed dokonaniem rezerwacji zaloguj się na Booksy. Następnie wybierz interesującą Cię usługę i preferowany termin wizyty w REDi FIT. Po dokonaniu płatności otrzymasz od nas potwierdzenie rezerwacji. Wizytę w REDi FIT możesz zarezerwować TUTAJ.
Czy honorujecie karty sportowe typu Multisport lub Medicover Sport?
Nie, na ten moment nie honorujemy żadnych kart sportowych.
Czy siłownia REDi FIT jest otwarta w niedzielę?
Tak, nasza siłownia jest otwarta codziennie od 6:00 do 23:00.
Czy w REDi FIT odbywają się zajęcia grupowe?
Nie, ze względu na specyfikę naszej siłowni nie oferujemy zajęć w grupach zorganizowanych. Alternatywą dla zajęć grupowych jest możliwość wynajęcia naszej sali treningowej dla 2 lub 3 osób i przeprowadzenia treningu w gronie znajomych.
Z jak dużym wyprzedzeniem muszę rezerwować pobyt na siłowni?
Rezerwacji możesz dokonać w dowolnym momencie, nawet na kilka minut przed preferowanym terminem treningu. Jedynym ograniczeniem jest tu dostępność sali. Jeśli w danym terminie preferowana przez Ciebie usługa jest dostępna w kalendarzu Booksy, wówczas możesz dokonać rezerwacji „od ręki”. Ze względu na duże zainteresowanie naszymi usługami, zachęcamy jednak do dokonywania rezerwacji z przynajmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Decydując się na wcześniejszą rezerwację, zyskasz pewność, że w preferowanym przez Ciebie terminie nasza siłownia będzie do Twojej dyspozycji.
Jak kupić karnet w REDi FIT?
Karnety do REDi FIT – podobnie jak usługę wynajmu sali treningowej czy trening personalny – kupujesz za pośrednictwem portalu Booksy. Termin pierwszej wizyty w REDi FIT, którą chcesz odbyć w ramach karnetu, ustalasz podczas zakupu. Kolejne ustalasz z nami elastycznie. Więcej informacji o karnetach znajdziesz TUTAJ.
Czy w ofercie REDi FIT znajdę pakiety typu OPEN?
Nie, ze względu na specyfikę naszej siłowni nie oferujemy karnetów typu OPEN. Wizyty w REDi FIT muszą być z nami wcześniej ustalone. Chodzi o Twój komfort i gwarancję tego, że w preferowanym przez Ciebie czasie na naszej sali treningowej nie będzie innych osób ćwiczących. Pełną ofertę karnetów znajdziesz TUTAJ.
Czy kupując karnet w REDi FIT, podpisuję umowę z klubem?
Nie. Kupując karnet, nie podpisujesz z nami żadnej umowy o członkostwo. Nie ponosisz też kosztów opłaty wpisowej. Po zrealizowaniu karnetu nie obciążymy Cię automatycznie kolejnymi opłatami. Więcej informacji o karnetach znajdziesz TUTAJ.
Przez ile czasu jest ważny karnet w REDi FIT?
Karnety są ważne bezterminowo. W ramach karnetu kupujesz określoną liczbę godzinnych wejść do naszej siłowni. Dopóki nie wykorzystasz wszystkich wejść, Twój karnet jest ważny.
Czy mogę udostępnić swój karnet innej osobie, np. koleżance?
Nie, karnety dostępne w REDi FIT przypisane są konkretnej osobie. Nie przewidujemy możliwości dzielenia się karnetami. Więcej informacji o karnetach znajdziesz TUTAJ.
Czy mogę bezpłatnie przetestować siłownię REDi FIT?
Tak, jeśli jeszcze nie byłeś w naszej siłowni, to bezpłatną wejściówkę do REDi FIT możesz odebrać TUTAJ. Warunkiem skorzystania z bezpłatnej wizyty w REDi FIT jest wyrażenie zgody na komunikację marketingową oraz akceptacja regulaminu korzystania z siłowni.
Czy muszę zabierać swój ręcznik na trening?
Nie, na miejscu znajdziesz czyste ręczniki oraz inne niezbędne artykuły higieniczne (żel pod prysznic, szampon do włosów, waciki do demakijażu, plastry), z których możesz korzystać podczas pobytu w REDi FIT.
Gdzie mogę schować cenne przedmioty na czas treningu? Czy w szatniach znajdę zamykane szafki?
Tak. W naszych szatniach znajdziesz zamykane szafki, w których możesz schować rzeczy osobiste. Szafki w REDi FIT działają na zamek szyfrowy. Przed zamknięciem drzwi do szafki ustawisz swój własny kod. Niezbędne instrukcje dotyczące ustawiania hasła otwierającego drzwi znajdziesz na miejscu.
Czy w REDi FIT znajdę automaty ze zdrowymi przekąskami i napojami?
Nie, obecnie w naszym klubie nie ma automatów z żywnością i napojami. W saloniku znajdującym się przy wejściu znajdziesz jednak ekspres do kawy, z którego możesz korzystać podczas pobytu w REDi FIT.
Czy będąc na sali treningowej, mogę przedłużyć trening o kolejne godziny?
Tak. Jedynym ograniczeniem jest tu dostępność sali. Jeśli w preferowanym przez Ciebie terminie, nie będzie innych rezerwacji na Booksy, wówczas możemy wydłużyć Twój pobyt w REDi FIT o kolejne godziny. Wystarczy, że podczas wizyty skontaktujesz się z nami telefonicznie.
Co muszę zabrać na pierwszy trening w REDi FIT?
Zabierz ze sobą wygodne obuwie, strój sportowy i coś do picia. Nie zapomnij też o dobrym humorze 🙂 Na miejscu znajdziesz czyste ręczniki, artykuły do mycia i suszarkę do włosów, więc tych rzeczy nie musisz pakować do torby treningowej.
Czy w okolicy REDi FIT znajdę miejsce parkingowe?
Tak, w garażu podziemnym znajdują się miejsca parkingowe dedykowane klientom naszej siłowni. W czasie pobytu w REDi FIT klienci mogą korzystać z nich bezpłatnie.
Jaki sprzęt znajdę w REDi FIT?
Nasz klub wyposażony jest w sprzęt sportowy marki Technogym. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz ze zdjęciami i opisami znajdziesz TUTAJ.
Muszę odwołać trening. Jak mogę to zrobić?
Wszelkich zmian w zakresie rezerwacji dokonasz za pośrednictwem portalu Booksy.
MASZ INNE PYTANIE?
NAPISZ DO NAS!